Näin syntyivät PT-Design Print on demand tarvepainatukset
Eräässä menestyvässä yrityksessä HR-päällikkö, Kaisa (nimi muutettu) kohtasi jatkuvasti ongelman uusien työntekijöiden varustamisessa yrityksen brändivaatteilla. Toimiston hyllyt notkuivat vääränkokoisista ja erinäköisistä vaatteista. Ylimääräisiä vaatekappaleita ja logotuotteita oli vuosien varrella kertynyt nurkkiin turhaan, eikä brändi-ilme ollut yhtenäinen. Kaisa päätti tarttua ongelmaan ja otti yhteyttä meihin. Hän ehdotti uudenlaista järjestelyä: ”Miksei PT-Design voisi hallinnoida meidän vaatemallistoa ja lähettää uudet vaatteet suoraan työntekijöille?”
Parannamme systematiikkaa, säästämme työaikaasi ja vähennämme tuotehävikkiä
Innostuimme ehdotuksesta ja suunnittelimme lahjakorttipalvelumme pohjalta yhdessä malliston ja prosessin, jossa uusi työntekijä voi valita ja tilata oikeankokoiset vaatteet suoraan PT-Designin varastosta. Tuotteet painetaan tilauksesta 1kpl kerrallaan, jotta tuotehävikki saataisiin minimoitua. Tämä uusi järjestely parantaa hankintojen systematiikkaa, säästää työaikaa, vähentää tuotehävikkiä ja varmistaa, että jokainen työntekijä saa juuri sopivat ja tyylikkäät vaatteet ilman tuotteiden tilaamista toimistolle pölyttymään. Valmiit tuotteet toimitettaisiin suoraan työntekijälle Postin pakettiautomaattiin tai toimipisteisiin.
Omasivu -käyttöliittymä, työkalusi sujuvaan henkilöstölahja- ja brändituotehallintaan.
Lähdimme toteuttamaan suunnitelmaa yhdessä ja vähitellen vaatevarasto muuttui hallittavaksi ja työntekijät olivat tyytyväisiä uuteen järjestelmään. He tunsivat olevansa osa organisaatiota, joka arvosti yksityiskohtia ja tehokkuutta. Kaisasta tuli sankari, joka ratkaisi pitkään vaivanneen ongelman. Näin syntyi PT-Design Omasivu brändituotteet.