Case Lomallo

Lahjakortti asiakashankinnan tueksi

Lomallon tavoitteena on tarjota ylivoimainen asiakaskokemus ensimmäisestä tapaamisesta lähtien. Tätä tavoitetta lähdimme tukemaan Cardpro™ yrityslahjakorttipalvelullamme.

 

 

Haaste

 

 

Lomallon liidihankinta veti hyvin, mutta tapaamiset toteutuivat huonosti. Jopa seitsemän kymmenestä sovitusta tapaamisesta peruuntui ennen ensimmäistä kohtaamista verkossa.

Toteutus

 

Käytyjen keskustelujen pohjalta päätimme rakentaa yhdessä Lomallo lahjakortin asiakashankinnan ja paremman asiakastyytyväisyyden tukemiseksi. Lahjakortti ei vain tue asiakashkintaa vaan jalkauttaa samalla omalta osaltaan asiakastyytyväisyyteen tähtäävää strategiaa.

 

Onnistutaan yhdessä

Katso video

Petri Makkonen

"Suosittelen Cardpro™ -yrityslahjakorttia kaikille, jotka haluavat tukea myyntiä ja markkinointia yritysilmeen mukaisella personoidulla palvelulla"

Petri Makkonen I Lomallo toimitusjohtaja

 

Oma sivusto

Toteutimme sivuston omalla yritysilmeellä

Tuotteet toiveiden mukaan

Toteutimme oman tuotteiston tapaamisten tueksi

 

Omat lahjakortit

Toteutimme digitaaliset ja fyysiset lahjakortit

Oma esite

Toteutimme Lomallo lahjaesitteen

01 Henrik

 

"Autamme sinua kun tarvitset apua oman yritysilmeen mukaisella palvelulla joka tukee yrityksesi strategiaa, arvoja ja ydinviestejä"

Henrik Teckenberg I toimitusjohtaja PT-Design Oy

 

Tutustu palveluun →